söndag 26 september 2010

En bild till från ön

En ögonblicksbild till bjuder jag på...

I väskutlämningen. Ingmarie råder mig att ta av mig alla blöta kläder inklusive trosor. Hon lovar att stå för. Jag lyder. Jag måste ha varit bra trött - för ögonblicket glömmer jag nämligen att Ingmarie inte är bred nog att dölja särskilt mycket. Mitt i ombytet får jag kramp i låret och skriker rakt ut. De som möjligen inte tittat åt mitt håll tittar nog nu. Nåja, en blek kärringrumpa är inget att hetsa upp sig över.

11 kommentarer:

Anonym sa...

:-D
Tack för en underbar bild att börja veckan med!

Jenny sa...

Härligt! :)

Ingmarie sa...

haha!
Den rumpan är inte vilken kärringrumpa som helst!
Den har bl.a. persat massor av gånger i år och då förtjänar den gulligull i form av torra kläder. :-)

Sofie RW sa...

Nästa år får du se till att ta betalt om du ska visa upp rumpan :) . Härlig genomgång av snapshotsen - man tänker ganska intressanta tankar när man springer.

Daniel sa...

Hahaha!! Kan se er två framför mig! Tack för skrattet!

Unknown sa...

*Ler* tack för smilbandsgymnastiken.

Peace Love och Löparskor!

Petra sa...

Underbart!! Onskar att jag hade varit dar!

Erik sa...

Glömde önska dig lycka till och därför är jag extra glad att du gjorde ett kanonlopp. Härligt jobbat!

Karin Engen sa...

HAHA :D Men jag tror säkert att rumpan var rätt tight så de gladdes säkerligen åt rumpvyn!

anneliten sa...

Någon sa att man inte får vara pryd när man springer Lidingöloppet.

Sara sa...

Haha synd att jag missade det, det var nog en härlig syn! Men som sagt vid såndana lopp är det inte läge att vara pryd :)