lördag 3 september 2016

Så var det bestämt

För mig känns det som en stor grej. Lite av ett svek (jag gillar ju Huddingehallen och vet att de kämpar mot de stora gymkedje-drakarna) och samtidig så spännande.

Efter många år (gissar på mer än tio) på Huddingehallen byter jag till en av drakarna. SATS. Dels för att en av mina favorit-spinninginstruktörer gjort just en sådan övergång (också från Huddingehallen), dels för att jag är så himla sugen på att testa lite nytt. Nya former av gruppträning. Ingmaries indoor running till exempel. Om jag nu vågar...

Jag hämtar kortet omedelbums och bokar snabbt in tre klasser. Visserligen är två av passen i träningsformer jag känner till... Men jag tänker att stegvis så...

Gulliga snälla Ingmarie har hjälpt mig till en bra deal. Så att jag kan träna i hela Stockholmsområdet och samtidigt ha råd med nya löparskor. TACK Ingmarie!


Somliga springer i trasiga skor...

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Så glad jag kunde hjälpa lite! Sats ÄR bra och det finns massor av skojiga klasser! Nu borde vi ju kunna ses och svettas tillsammans!

anneliten sa...

Superduper-tack Ingmarie och vi ska absolut träna tillsammans :-)