söndag 13 november 2016

Stönare...

Det händer att jag ger ifrån mig ett "fy fan" från cykelsadeln. Eller ett litet gny av trötthet just när en tuff intervall är över. De flesta andra är väldigt tysta där i spinning-salen.

Tills idag. På cykeln bredvid min sitter en man jag aldrig sett i träningslokalen tidigare. Aldrig hört heller... För jag är säker på att jag hade hört honom! Till och med om han hade suttit i det hörn som är mest avlägset från mitt. Så högt låter han. Han stönar och stånkar. Ojar sig. Hänger över styret. Flåsar med många decibel. Gnäller som om han hade ont någonstans. Jag undrar om han märker själv hur mycket han låter...

Själv ger jag inte ifrån mig ett endaste pip. Inte idag.

4 kommentarer:

Trail & Inspiration! sa...

För att inte tala om styrketränings-grabbarnas stönande i gymmet. Uja...?! Haha!

Ingmarie sa...

Ja jösses! Och som malin ovan skriver så finns det liknande i gymet. Nog för att jag kan flåsa men där ligger man i lä. :-O

Petra sa...

Har också varit med om stönare på spinningpass... Många gånger. Lika irriterande varje gång!

anneliten sa...

Så det finns fler :-) Klart jag hört dem förr, men just denna var något i hästväg. Nu är jag ju ingen porrfilmskonsument, men jag tänkte ändå porrfilm när jag hörde honom :-)