tisdag 1 april 2014

Man får väl göra det man kan

De där Sarorna...

Träningsglädje-Sara gillar att utmana. Den senaste utmaningen kallar hon "jävligt jobbig april" och den går ut på att träna något varje dag hela april månad. Hmm. Träningsförbud var det...

Skånskan-Sara bjuder på två veckor gratis prova på på Yogobe. Hon tycker att det passar för det är löpartema. Passande för dem som får springa...

Men man får väl göra om om man vill. Anpassa till situationen. Så jag kombinerar och modifierar. Jag nappar på båda Sarornas upplägg. Och anpassar till mig. Yoga varje dag hela april får bli min utmaning. Om så bara en kvart. Jävligt jobbigt blir det nog inte. Men det blir bra.

6 kommentarer:

Lennart sa...

Det blir jättebra!

Sara sa...

Helt rätt!

Ingmarie sa...

Lägg till meditation! (Då blir det kanske jävligt jobbigt. ;-) )

bureborn sa...

Tycker jag låter jättebra! Fast jag egentligen inte riktigt gillar "göra-ngt-varje-dag"-utmaningar. Yoga varje dag låter vettigt och nyttigt. Träna varje dag luktar mer överträningsrisk.

Lisa sa...

Bra!:)
Snälla försök att dra med mig på tåget. Hehe. Låter som en bra utmaning.

anneliten sa...

Jag får skämmas lite nu, för det där med varje dag har jag redan tappat :-)