Nästa lika enformig är jag när det gäller sport-BH. I alla fall om jag ska springa, och särskilt om jag ska springa långt. Då är Falke den tydliga favoriten. Den sitter bra. Den håller på plats och den ger absolut ALDRIG skavsår. Alla andra sport-BHar jag provat ger skavsår. I alla fall om jag springer längre än ett par mil. (Vilket i och för sig var ganska länge sedan jag gjorde).
Kanske borde jag bunkra några fler exemplar av Falkes utmärkta sport-BH, utifall de - ve och fasa, skulle sluta tillverkas.Här sitter jag nu, trots allt, i en budgetsport-BH från New Body. Den duger gott till spinning nämligen. Inte så mycket skumpande och behov av att hålla på plats där. Jag sparar mina favoriter till det de verkligen behövs för - löpningen.

