fredag 10 augusti 2012

Atypiskt häng

Jag häckar sällan i TV-soffan. Mycket hellre då framför datorn. Men är det OS så är det. Och är det OS-friidrott så är det ännu bättre. Många timmar soffhäng blir det. Inte alls likt mig. Tur att det bara är OS vart fjärde år. Eller vartannat. För vintersport (som visserligen känns avlägset just nu) går också att konsumera i stor mängd.

TRXen är riggad i TVns närhet. Så jag borde kunna variera soffhänget med lite häng i remmarna. Passa på att träna en och annan muskel. Snart. Ska bara kolla en prisutdelning först...

3 kommentarer:

Lennart sa...

.... och snart kan du hänga med på tävlingar och inte bara hänga i soffan eller i TRX:en..... Det hänger så klart på on din fot blir bättre. Hänger du med?

bureborn sa...

Smart med träningsredskap som kan flyttas dit det för tillfället pågår ngt spännande. Under förutsättning att man han självdisciplin nog att hänga i ordentligt. Själv brukar jag försöka mig på armhävningar framför tv-soffan. Slutar alltid med platt fall.

anneliten sa...

Lennart, så rätt - allt hänger på fötterna!

Bureborn, jag skäms lite, men det blev inget TRX-häng. Växte liksom fast i soffan...