torsdag 9 augusti 2012

Shop til you drop

Det stora landet i väster inbjuder till sådant. Så självklart har jag shoppat i Amerikat. Men inte överdrivet. Mitt shoppingmonster mättas delvis av att bevittna ett par andra shoppingmonster - mina tonårsdöttrar.

En obligatorisk spets-BH från Victoria´s secret, en hel hög löparstrumpor och lite smink har det blivit. Och så ett par löparskor förstås. För det behöver jag. Ja faktiskt. Och det är ju så billigt.


Ett par Adidas Marathon blev det. Så läckra tycker jag. Det är sällan löparskor som jag tycker passar mina fötter och min löpstil är snygga. Men dessa är verkligen snygga. Jag är så nöjd. För 86 dollar. Knappt 600 kronor.

4 kommentarer:

Ingmarie sa...

Du kanske skulle köpt flera par? :-) Ring Danne a.s.a.p. så foten inte blir värre. :-) KRAM

Träningsglädje sa...

oh. de där har jag spanat på på nätet. lite småroliga. och min favoritmodell alla kategorier!

Västgötskan sa...

Oj, vilket kap! :-)

Helena sa...

Åh - mina favoriter...i en färg jag INTE äger (ännu). Hm...