Jag tror byxorna är från 2004. Det var i alla fall då jag började träna för min första mara. Började springa utomhus året om. Och köpte ett par vintertights. Vi var inte riktigt lika många då - vi som sprang ute i vinterväder. Utbudet vinterlöparkläder var nog något magrare än nu.
Jag tror att mina första riktigt tjocka tights egentligen är skidbyxor. Så kanske är det passande att de fick avsluta som just skidbyxor. Under min lilla lugna glidartur i Stöten (bland tyskar som laddar för Vasalopp) gick det hål i grenen. Hål i ett nött och slitet tyg.
Mina favoriter i 10 år. De tights jag haft som förstahandsval till alla vinterpass. Jag måste säga att jag tycker det är bra kvalitet. Väldigt bra kvalitet. Från Craft.
Jag tror att mina första riktigt tjocka tights egentligen är skidbyxor. Så kanske är det passande att de fick avsluta som just skidbyxor. Under min lilla lugna glidartur i Stöten (bland tyskar som laddar för Vasalopp) gick det hål i grenen. Hål i ett nött och slitet tyg.
Mina favoriter i 10 år. De tights jag haft som förstahandsval till alla vinterpass. Jag måste säga att jag tycker det är bra kvalitet. Väldigt bra kvalitet. Från Craft.