torsdag 10 november 2011

Göra vad jag vill - nästan

Tränare Nilsson har släppt på tyglarna för en stund. Jag får träna vad jag vill. Så länge det inte är längre eller hårdare löpning förstås. En ganska allvarlig begränsning för en inbiten löpare. Men ändå rätt skönt. Ladda om löparbatterierna. Vila de ömma låren (överaskande ömma faktiskt - New Yorks betong tog hårt).

Vad väljer jag då, när valet är fritt? Body pump med Sofie. Hon den tuffa med glimten i ögat. Jag vet att hon noterar att jag kör ovanligt lätta vikter i benlåtarna. Sofie har koll. Jag ångrar att jag inte köpte någon Finisher-tröja. Då hade hon kanske haft förståelse.

6 kommentarer:

Lennart sa...

För mig tog vaderna tog mycket stryk. Det var hårt "over there".

Jag ångrade att jag inte köpte en löparjacka med NYCM-tryck på. Finisher-tröja köpte jag men den var inte snygg :-).

Sara sa...

Får man inte springa, kan man gå på Allt om hälsan-mässan med Tränare Nilsson och en liten Skåne-tös :)Ses vi i helgen?

Anonym sa...

Igen - stort grattis! Det låter bra härligt, trots 5:e avenyn...
Träna vad du vill, eller inte träna alls? Det senare är inget du funderat på möjligen?

anneliten sa...

Lennart, jag fick för mig att jag ville ha en jacka fastän de kostade 130 dollar - tyvärr fanns den färg jag ville ha inte kvar i min storlek!

Sara, klart vi ses!

Bureborn, inte träna alls? Det finns inte på kartan om jag inte är jättesjuk eller skadad! Nu har jag ju dessutom tid.

Ingmarie sa...

Ingen Finisher-tröja??? Men det bara måste du ha en! Köp på nätet vet jag! :-)

Lisa sa...

Åh vad härligt att höra att det gick bra:) men vilken fot! undrar om det var shoppingen eller maran? hehe...