fredag 4 november 2011

Några uträtade

Zick-zackandes in och ut ur affärer tog vi oss till "the expo". Där fick jag min genomskinliga påse. I den fanns en handbok. Allt man behöver veta inför New York city marathon. Nästan. Jag har läst den från pärm till pärm. Nu vet jag att påsen, som är till för överdragskläder och är det enda man får ta med sig in i startområdet, är genomskinlig för att man inte ska kunna gömma några vapen i den. Vi är i Amerika.

Har just hämtat min genomskinliga påse. Många frågetecken ska rätas ut.

6 kommentarer:

Karin Arthursson sa...

Stort lycka till och hoppas du får en underbar upplevelse! /Karin

Thomas sa...

Stort lycka till!

Fitnesscoachen sa...

Lycka till!!! Du kommer att flyga fram!

Löpning & Livet sa...

Å vad synd, det är nog många som hade tänkt ta med ett vapen på turen ;)

Kör hårt nu! Stort lycka till!!

Ingmarie sa...

Lyllos! Inte för påsen utan för att vara DÄR! Men vad är det för frågetecken du ska räta ut?

Unknown sa...

Stort lycka till!!!!


Peace Love och Löparskor!