tisdag 14 februari 2012

Inte riktigt så klok

Jag är inte riktigt så klok som jag vill påskina. Tror jag lovade mig själv att inte springa förrän foten var helt frisk och helt utan smärta. Var jag klok nog att följa min klokhet? Näe. Jag vilade och alternativträskade i fyra dagar. Sedan var jag på't igen. Visserligen med förkortade pass.

Alltså sitter jag här med en lagom ömmande hålfot. Springbar. Men inte fullt ut. Jag är inte så klok som jag vill påskina. Och inte har jag någon större lust att löpvila heller. Jag har löplust.

5 kommentarer:

Träningsglädje sa...

det är alltid lättare att ge goda och kloka råd till andra än sig själv, eller hur ;) hoppas foten ger mer sig snart!!!

Löpning & Livet sa...

Nämen nej :( Vila foten ordentligt på riktigt nu! Styrkekram

Ingmarie sa...

Klandra inte dig själv. Det är omöjligt att veta innan man testat!
Men nu kanske du ska be om lite hjälp från någon expert?
KRAM

Suzan sa...

Ajdå :(

Lisa sa...

Äsch! Men skönt att höra att vi alla är lika tokstolliga! Det är nästan lättare när man är rejält skadad (eller som nu, rejält sjuk) då behöver man inte ens fundera...