fredag 29 juni 2012

Mitt i natten

Mitt i natten tar jag ut min cykel ur garaget. Eller i alla fall efter läggdags. Jag cyklar någon halvmil. Till Skärholmen. Jag tänker att jag ska genskjuta fotrallyt. Och det gör jag också.

MarathonMia och Elin. Inte den skarpaste bild jag tagit kanske. Men å andra sidan brukar jag inte försöka ta bilder med iPhonen på rörliga objekt samtidigt som jag cyklar i 5 km i timmen (knappt styrfart på cykel faktiskt, men rätt bra tempo på dem som går känns det som).

Mia och Elin är glada. Fast de inte får sjunga för Bagge. Bagge har bangat verkar det som.

Mitt i natten. Fotrallyt pågår hela natten och för de allra tappraste nästa natt också. Ofattbart.

Mitt i natten. Och jag kryper ner i min säng.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tevlig helg och peace love och löparskor!

anneliten sa...

Thanks! Helgen nästan slut, oc den blev skitbra!