onsdag 21 november 2012

Monster

Jag gör mitt bästa för att se lite farlig ut i mina nya springkläder. Men när det väl kommer till kritan drar jag nog en reflexväst över. Eller fäller ner luvan och tar på mig min reflex-gula löparmössa istället. För jag vill ju inte skrämma någon. Egentligen.


Min tröja i merinoull har kommit nu. NikeStore jobbar snabbt. Misstänker dock att det inte är det absolut billigaste shopping-stället.

Särkilt billigt blir det definitivt inte när shoppingmonster tar över och jag "råkar" klicka på fler saker än jag tänkt från början. Det blev ett par Nike Pro Hyperwarm II Women's Tights också. För att de lät så varma. Jag hoppas att de är varma också. Trots att de är betydligt tunnare än jag förväntat mig. Hmm, det var ju det där med principer. Min princip att inte handla kläder på internet eftersom jag inte kan klämma, känna och prova åsidosattes tillfälligt för just detta köp. Nåja, tightsen sitter som ett andra skin. Med nedvikbar dubbel resårkant i midjan. Om de är varma eller inte återstår att testa.

5 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Snyggt :) Tröjan är grymt skön. Iallafall till vardags. Tränat i den ar jag inte gjort. Men det kanske kommer. Ha så kul med dina nya kompisar!

Lennart sa...

Kunde du inte se farligare ut än så där?

Du hade inte skrämt mig i alla fall :-).

Snorkkis sa...

Jo nog ser du farlig ut minsann. Och framför allt - snabb!

Lennart sa...

Snorkkis - Jag håller med om att hon ser snabb ut :-), men farlig, nä. Man kan lätt blanda ihop hennes "arga tänder" med ett stort leende :-).

anneliten sa...

Andréa, nu har jag sprungit i tröjan. Borde ha haft en vindtät väst över, men hittar inte min. Annars jätteskön.

Lennart, näe. Jag är väl för söt för det ;-)

Snorkkis, jag lovar att inte skrämma dig.

Lennart, jag är allt annat än snabb just nu - tyvärr. Men jag kanske kan bli lite snabbare snart. Hoppas.