torsdag 29 november 2012

Tills dess så

29 Mars 2014 ska jag springa. Fort hoppas jag. Men jag hoppas inte på seger. Det är ändå VM. Och jag vill verkligen inte att alla andra ska ramla som de gjorde när Steven Bradbury vann sitt OS-guld i short track 2002.

VM i halvmarathon i Köpenhamn. Klart jag vill vara där. Klart jag vill springa. Tills dess så ska väl min kropp vara hel. Startplats har jag i alla fall säkrat. Redan idag - så fort anmälan öppnade. Tack Orka-Mera-Anna för tipset!

Jag försöker tänka efter om jag någonsin har planerat så långt i förväg vad jag ska göra en viss dag. Jag tror inte det faktiskt.

4 kommentarer:

Ingmarie sa...

det ÄR långt fram. 600 kr. Tja kanske kan vara värt att långplanera för...? :-)

Petra sa...

2014 later lite som "framtiden". Men det ar klart, om bara lite mer an en manad sa kommer det ju helt plotsligt inte lata lika avlagset.

Men det ar val bra att ha ett mal som ligger lite langre bort. Du kommer ju sakert att na mindre avlagnsa mal innan Kopenhamn misstanker jag. Heja dig!!

Snorkkis sa...

Vad skoj! Och datumet kommer att komma snabbare än kvickt!

anneliten sa...

Ingmarie, JA - följ med!

Petra, du har rätt - bara det blir 2013 kommer 2014 att kännas mycket närmre.

Snorkkis, häng på vet ja´!